Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Aleksandar Vučić: Unutrašnji dijalog o Kosovu odlučujući za budućnost Srbije i srpskog naroda

Komentari (127) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 23 jul 2017 23:58
"Panter"
A taj unutrašnji dijalog će se voditi u okviru SNS.
Preporuke:
165
0
2 ponedeljak, 24 jul 2017 00:07
anti
da se dijalog nezavrši sa bolje rat nego pakt.
Preporuke:
24
74
3 ponedeljak, 24 jul 2017 00:08
Miki
Vučiću,ne mogu da te gledam.Radiš za Vašington,Brisel i svoj džep a za građane Srbije zabole te uvo.
DS je počeo sa uništavanjem Srbije a SNS sahranjuje Srbiju.
Preporuke:
248
7
4 ponedeljak, 24 jul 2017 00:12
Turas
U konentaru Čanka vezanom za Vučića kuckao sam da on čanak svoje loše karekterne osobine pripisuhe drugima
To sada radi i Vučić .Ono što je već rešio i zgrešio opravdava i prezentuje kao narodni propust " ne možemo izgubljeno da vratimo" !? Misli na Kosmet . Šta je sledeće ?
Preporuke:
163
2
5 ponedeljak, 24 jul 2017 00:13
Vukoje
Predsednik Aleksandar Vučić je državnik i političar vizionar. Čovek koji zna.
Preporuke:
7
464
6 ponedeljak, 24 jul 2017 00:18
Deda
Deda sa Kosova : youtube.com/watch?v=az48D21Q_mM
Preporuke:
283
3
7 ponedeljak, 24 jul 2017 00:33
»Boško« ░
"Da bi naš napredak bio stalan i održiv, moramo, ako ništa bar da pokušamo da razrešimo kosovski, Gordijev čvor, a ne da se krijemo i najteži teret ostavljamo našoj deci", napisao je Vučić.

A gde je onaj Vučić što bi ubio "100 muslimana za jednog Srbina" obzirom da su i šiptari muslimani?

Gde si Vučiću "srbine" da "izvadiš sablju" "presečeš" "gordijev čvor" i vikneš:

"za mnom braćo napredni radikalni socijalisti" (podrazumeva se i sva kriminalna pretorijanska banda i navijači, zajedno sa Dačićem, Ljajićem, Zukorlićem, Draškovićem sa suprugom, Čedom, Čankom, Vulinom, Mihajlovićkom, Batom Santosom, i naravno "vojvodama" Šešeljem i Nikolićem sa sinovima i "kovačima" Karićima)

i "skočiš u rov" sa "muslimanima" (čitaj NATO zločinci)

Obzirom da ste 1999. "vi" kapitulirali i predali Kosovo red je i da ga "vi" "povratite"

umesto što se narodu povraća na svu bedu "najboljeg režima u istoriji"
Preporuke:
1022
1002
8 ponedeljak, 24 jul 2017 00:34
Poslanica nemačke Levice Sevim Dagdelen - Cilj EU je da se Srbija primora da odustane od Kosova i zato se koriste pristupni pregovori!
Da kažem jasno: EU pokušava da primora Srbiju na odustajanje od Kosova i učešće u Hladnom ratu protiv Rusije.

Najveći deficiti na nivou EU postoje upravo u vladavini prava i demokratiji. Uz to mnogi doživljavaju EU kao mašineriju za razgradnju socijalne države. Za milione ljudi više ne važi obećanje o blagostanju koje je nekada bilo skopčano sa jačom integracijom.

U tom svetlu je euforija oko EU potpuno neprimerena. Na primeru Grčke se može videti kako institucije EU i Evropska komisija brutalno doprinose potpunom ruiniranju jedne zemlje i guraju čitavo stanovništvo u bedu i siromaštvo.

Teško je oteti se utisku da se koriste sva sredstva kako bi se potisnuo ruski uticaj na Balkanu, da se pre svih Srbija surva u nove sukobe, da se ruskim projektima postavi što više balvana na put, kako možemo da vidimo na primeru gasovoda Južni tok.

http://www.nspm.rs/hronika/sevim-dagdelen-cilj-eu-je-da-se-srbija-primora-da-odustane-od-kosova-i-zato-se-koriste-pristupni-pregovori.html
Preporuke:
92
0
9 ponedeljak, 24 jul 2017 00:36
Nepristojan nik
Podržavam one koji tvrde da je na čelu Srbije slučaj za psihijatriju.
Preporuke:
137
4
10 ponedeljak, 24 jul 2017 00:39
Marko
Ovaj čovek je lud. Sve nešto kruži oko tog Kosova i Metohije kao zla kob. Sve nešto okruglo, pa na ćoše. Ako je mislio u tim "raskidanjima" na Kosovo i Metohiju, a mislio je, zašto je to uopšte Gordijev čvor? Okupiranih teritorija u svetu ima koliko hoćeš. Ti i tvoji ste nesposobni za išta, a kamoli za smislena rešenja. Ostavite se Kosova i Metohije. Proglasi ga okupiranim i čekajmo bolja vremena i bolje Srbe. Gadite mi se!
Preporuke:
123
3
11 ponedeljak, 24 jul 2017 00:42
Lara
Kosovsko pitanje proteže se vekovima, postojalo je, postoji i postojaće još generacijama...Nije samo jasno da li su mediokritetski "pregalnici", koji pretenduju da budu alfa ili omega po ovom pitanju,više komični ili tragični likovi.
Preporuke:
66
1
12 ponedeljak, 24 jul 2017 00:47
sale
Ovaj uči od Pavelića(Trećinu pobi,trećinu proteraj,trećinu pokrsti).U sličnim proporcijama deo sludi medijskim ispiranjem mozga,deo protera,deo potkupi i tako vlada i izvršava sve naloge neprijatelja naroda koji ga glasa.
Preporuke:
75
3
13 ponedeljak, 24 jul 2017 01:06
s. p. Lajković
Izdajnik svoje izdajničke namere prvo objavljuje u IZDAJNIČKIM NOVINAMA.

Prizna li kosovo neja se spremi sa sve porodicom....
Preporuke:
94
1
14 ponedeljak, 24 jul 2017 01:12
s. p. Lajković
Autorizovao je znači izdaju i plus je objavio u IZDAJNIČKIM NOVINAMA'!?
Da li zaista misli da će od sledeće godine žandarmerija umesto o Kosovu pevati o Srbiji do Niša? Neće smeti da pomenu ni Vranje jer će i to ubrzo otići šiptarima da se ne blamiraju svake godine sa novom pesmicom?!
Preporuke:
67
0
15 ponedeljak, 24 jul 2017 01:17
Toronto
Poceo si propagandu o priznavanju Kosova, je li? Koji bre crni napredak? O cemu ti pricas? Pa sve sto ti radis je neodrzivo. Prestani bre da zamajavas ovaj narod nego lepo kazi da su te amerikanci pritisli da priznas Kososvo ili ce obelodaniti sve tvoje lopovluke. Jel tebi jasno da pola Srbije zna o cemu se radi? Samo ti pusti nasoj deci da rese kako ti kazes kosovski gordijev cvor. Znace oni to bolje od tebe da urade, nista ti ne brini. Za sada samo vratiti kosovski problem pod okrilje ujedinjenih nacija (rezolucija 1244)I zamrznuti situaciju dok Srbiji ne dodju bolja vremena I bolja geopoliticka situacija u svetu. I upamti bre, Kosovo nije tvoja dedovina pa da ga dajes kome ti hoces!
Preporuke:
98
1
16 ponedeljak, 24 jul 2017 01:26
Lala
Sve sto si tajno radio i potpisivao po Briselu i ostaliv vasaristvima, sad treba i ozvaniciti promjenom ustavai dobijanjem zaledjine za tvoju najvecu veleizdaju od drzavotvornih organa! Poslije svega, pitam se kako mozes uopste hodati Srbijom od stida, a ne biti jos i predsjednik, nazalost i IZDAJNIK i MALVERZANT. E, pa narode srpski ,eto vam posledne sanse za poslednji ispit u ocuvanji cijele Srbije!Zelim vam PUNE ulicena kojima vi donosite poslednju presudu. Krajne je vrijeme.
Preporuke:
66
0
17 ponedeljak, 24 jul 2017 01:35
Perica
...u prevodu..da bi ja..moji kumovi..moji prijatelji..nastavili da se bogatimo I lagodno zivimo...narod mora da proguta da gubi Kosovo...a posto su majmooni ...tojest SNS glasaci..vec glasali za mene posle svih lazi..sta je onda jos ova...?
Preporuke:
64
1
18 ponedeljak, 24 jul 2017 02:37
ZEMUNAC
DOSLO JE VREME DA SE DOKAZE pred okupatorima i zavrsi DOMACI ZADATAK!U protivnom,MOGU DA GA "PRIJATELJI" PUSTE NIZ VODU,jer nije osudjen za zlocine iz gradjanskog rata,KOJI NE ZASTAREVAJU!TAKO je i MILO morao da uvede Crnogorce u NATO!DOLE MARIONETSKA VLADA!Ovaj PATOJOSKI LAZOV I VULGARNI EGO MANIJAK, nas sve vodi U PROPAST u korisr okupatora,a ovo je tek pocetak,KO ZNA STA JOS MORA DA URADI,da spasi svoju kozu!Ko ga je PUSTIO da nas sve IZDA,isto je KRIV,KAO I ON!
Preporuke:
66
2
19 ponedeljak, 24 jul 2017 02:42
Milosrdni andjeo
ON,ISTI,je trubio o jadnoj maloj MILICI,a radi za strane obavestajne sluzbe,jos od pocetka gradjanskog rata!KUM SESELJ JE sada PROCITAN,a ovaj drugi nas sada SPASAVA U KORIST OKUPTORA!KOJI uspeh CIE da nas sve,korak po korak vode u svom interesu!Ovaj spasilac PREDAO JE I SEV.KOSOVO,protiv USTAVA,a da su to svi prihvatili,umesto da ga OSUDIMO ZA VELEIZDAJU!Kakav lukavi prevarant i KVINSLING je pusten da nase ljude stavi pod vlast nove drzave!DOLE DIKTATOR I IZDAJNIK Srpskog naroda!
Preporuke:
54
1
20 ponedeljak, 24 jul 2017 03:07
Rodezija
S obzirom na sadržaj ovog teksta, te sve veću buku o tematici promene ustava, čini mi se da dan de fakto i de jure priznanja "Kosove" sleduje tekuće 2017. godine. Bog vas kleo, pogani izrodi...
Preporuke:
60
1
21 ponedeljak, 24 jul 2017 03:45
Puj pike ne važi
A šta, ako se on predomisli kao za Veliku Srbiju, pa nam kaže posle da nije bio u pravu i da je grešio.... a Srbija zbog njega priznala Kosovo! Zamislite kolike su budale Srbi ako veruju ovakvim nestabilnim likovima??
Preporuke:
53
1
22 ponedeljak, 24 jul 2017 03:47
Demokratija ubija
Izgleda da je u Srbiji najviše ološa a Vučić zna kako da im se dopadne...
Preporuke:
43
1
23 ponedeljak, 24 jul 2017 04:16
Demokratija ubija
Izgleda da je u Srbiji najviše ološa a Vučić zna kako da im se dopadne...
Preporuke:
18
4
24 ponedeljak, 24 jul 2017 04:43
U cemu je stos?
Stos je u tome da svaki iole dobar politicar moze PODJEDNAKO uspesno da brani i napada bilo koju tezu ili varijatu nekog problema. Tom vestinom se sakriva ono sta on stvarno zeli da postigne i sta mu je cilj.

U tom kontekstu treba posmatrati sve izjave svih politicara, a narocito ovu o "unutrasnjem dijalogu" za koga se ni ne kaze da ce biti iole fer jer se iz iskustva zna kakav ce to "demokratski dijalog" u stvari biti.
Preporuke:
27
1
25 ponedeljak, 24 jul 2017 05:48
Sten
ali i da ne čekamo da će nam u ruke doći i ono što smo odavno izgubili

Mi nismo nista izgubili, nego ste vi poklonili.To sto sre uradili je krivicno delo, to je izdaja vlastite drzave. Sta ste uradili ili samo pokusali da uradite da nesto spasete. Kada covek upadne u reku i pocne da se davi, onda oni sa obale mogu da kazu da je on vec izgubljen i da ista ne preduzmu. Ako pak nesto pokusaju mozda ga i spasu.
Do sada je vec svima jasno da ste izdali Srbiju i srpske interese, jedino nije jasno da li je u pitanju ucena ili materijalni interes, a najverovatnije oboje.
Preporuke:
58
0
26 ponedeljak, 24 jul 2017 05:54
բոլշլիկ
Ucenjena osoba je kukavica. U stanju je sve da uradi radi spasa svog du*eta. Tako će nas i prodati da bi spasao sopstvenu kožu. On se plaši Haga!
Preporuke:
62
1
27 ponedeljak, 24 jul 2017 06:00
@Vukoje
Elementarna logika kaze da je prvo trebqlo imati 'unutrasnji razgovor' pa posle toga potpisivati eventualno neke druge 'briselske ugovore'. Prdsednik trazi da se upravo suprot o uradi, potpisano je nesto o cemu bi sada hteo siroku 'unutarnju' diskusiju?
Sta mislis ti Vukoje, da li je to u redu?
Preporuke:
48
1
28 ponedeljak, 24 jul 2017 06:53
gavrilo
Teško je kada ste idiot ali je još teže kada Idiot nameće rešenja a Narod ga servilno sluša i prati.Pitam se ko je tu luđi?Da, danas ćeš predati Kosovo Albancima, a sjutra te čeka Raška, Vojvodina i Jug Srbije.Možda smo zaista kao Narod došli do kraja kada slijedimo ovakve IDIOTE:Vučić,Dačić,Nikolić,Đurić,Stefanaović i jedan od najgorih uvlakača u pozadinu:VULIn!Zaista Izgleda da bez sekire nema Slobode!
Preporuke:
55
0
29 ponedeljak, 24 jul 2017 06:59
Posmatrač
Kad na ovakav način ''reši'' kosovsko pitanje postavlja se pitanje šta sledeće dolazi na red za rešavanje na isti način.
Iskreno se pitam da li naša država mora da bude ovako snishodljiva kada su u pitanju zahtevi spolja ili je nešto drugo u pitanju.
Preporuke:
33
0
30 ponedeljak, 24 jul 2017 07:04
Istoricar
Ja ne znam kako ce se resiti kosovski problem ali ako ga ti resavas bice na stetu Srbije. Luzer uvek ostaje luzer.
Preporuke:
43
2
31 ponedeljak, 24 jul 2017 07:06
U cemu je stos?
Stos je u tome da svaki iole dobar politicar moze PODJEDNAKO uspesno da brani i napada bilo koju tezu ili varijatu nekog problema. Tom vestinom se sakriva ono sta on stvarno zeli da postigne i sta mu je cilj.

U tom kontekstu treba posmatrati sve izjave svih politicara, a narocito ovu o "unutrasnjem dijalogu" za koga se ni ne kaze da ce biti iole fer jer se iz iskustva zna kakav ce to "demokratski dijalog" u stvari biti.
Preporuke:
12
1
32 ponedeljak, 24 jul 2017 07:06
Vuk Branković
ISPRAĆAJ DO AUTOMOBILA: Situacija u svetu se rapidno menja posle katastrofalne dominacije Zapada a na štetu tog Zapada i naših neprijatelj. Zašto bi smo onda žurili sa tim imaginarnim „nacionalnim konsenzusom“ o rešavanju pitanja KiM baš u ovom trenutku? Naravno, zbog interesa naših neprijatelja i želje da se neko na silu ugura u istoriju (verujem kao novi Vuk Branković), a suprotno našim vitalnim interesima. Nećemo im to dozvoliti. I ja bih nekoga ispraćao do automobila, zatvarao vrata i mahao mu ako taj toliko radi u korist mojih interesa.
PS. Briselski "sporazum" je bio katastrofalni promašaj, na našu štetu. Sada nam se sprema još teži. Sada nam je jasno kako je to AV zastupao naše interese kod tog Pensa.
Preporuke:
36
0
33 ponedeljak, 24 jul 2017 07:11
Pokaj se
Da, odlučujući je. Ali za koga, za šta? Za nasilno medijsko fabrikovanje svenarodne podrške o "našem strateškom cilju, putu ka EU", za kreiranje medijske magle o "nužnoj promeni svesti i prevazilaženju istorijskih zabluda", za traženje narodnog saučesništva u veleizdajničkom Briselski sporazumu, za dobijanje prelazne ocene u agendi zapadnih pokrovitelja radi daljeg ostanka na vlasti, za šta još...? Za relaksiranje nemirne savesti i demona radikalske prošlosti...
Pokaj se.
Preporuke:
29
1
34 ponedeljak, 24 jul 2017 07:46
Jelena
Ne pamtim vece zlo po Srbiju od ovoga.Laze kako zine,otima od naroda,rasprodaje zemlju,i obecava naravno za naivne.Sa namestenim izrazom Deve Marije pokusava da prevari, a u stvari je nevidjeno zlo.Doveo zemlju na nivo i ispod africkih zemalja,poklanja narodne pare Klintonu,terorise sve a sprema zvanicno priznanje Kosova.Trazio je dve godine da pokrene zemlju a evo pet je temeljno unistava.
Preporuke:
46
0
35 ponedeljak, 24 jul 2017 07:50
Deda
Deda o Vučiću : youtube.com/watch?v=ffhHCINd-yI
Preporuke:
11
2
36 ponedeljak, 24 jul 2017 07:52
SNS- Vučić rijaliti
Čovek se inficirao PAROVIMA posle čestih gostovanja na Hepiju.
Ima i razlike u korist PAROVA. U PAROVIMA su namere jasne a Vučić svoje umotava u slatkorečive oblande i velike fraze kao što je budućnost Srbije i srpskog naroda. Doveden je da uradi to što sada radi i već dugo nas zamajava i trenira prevremenim izborima da može stalno da maše da ima podršku dva miliona glasača. A većina tih glasača je gladna, nada se poslu,vidi kako je partijsko zpošljavanje unosno i onda se prodaje makar za sendvič.

Najgori je privid patriotizma - odjednom smo se setili heroja sa Košara i svih srpskih žrtava u građanskim ratovima na teritoriji bivše Jugoslavije. Srpski narod mora kazniti svakog ko trguje sa njegovom nevoljom!
Preporuke:
30
1
37 ponedeljak, 24 jul 2017 08:21
aleksanda
Rečeno mu je da prizna "kosovu".
Rešio je da sada to obavi.
Da vidimo sada da li je u Srbadije ostalo nešto ponosa da odbaci na referendumu ovo što je ovaj bezumnik naumio.
Preporuke:
37
1
38 ponedeljak, 24 jul 2017 08:37
mala primedba
Sve u vezi sa Vučićem je odavno jasno, nego gde su sad oni silni patrijoti koji su pre par meseci tako zdušno branili Vučića od "izdajničkih" studenata i "izdajničke" opozicije?
Preporuke:
35
5
39 ponedeljak, 24 jul 2017 08:41
olosh
ali i da ne čekamo da će nam u ruke doći i ono što smo odavno izgubili

Ako ovde mislis na svoj razum, slazem se.
Preporuke:
38
0
40 ponedeljak, 24 jul 2017 08:43
Konobar
Realnost je da je Kosovo u državi Srbija.

I moja pokojna baba bi mogla da istrguje sa imperijom radi opstanka na vlasti.Bagra da ide tamo gde joj je mesto!
Preporuke:
39
0
41 ponedeljak, 24 jul 2017 08:48
Bojan, Priština
Tekst smrdi da golu izdaju.

Dosta su on i bratija debelo pljačkali - vreme je da zapadu odrade traženu protivuslugu do kraja.
Preporuke:
58
0
42 ponedeljak, 24 jul 2017 08:53
cik potegni ako smes, kukavico
sta zaobilas ko macak oko vruce kase?Sta uvlacis druge u svoja sranj...?
Preporuke:
43
0
43 ponedeljak, 24 jul 2017 08:58
Cile
Početak kraja. Domaći zadatak se privodi kraju!
Preporuke:
39
0
44 ponedeljak, 24 jul 2017 09:00
sto se tice unutrasnjeg dijaloga
dijaloga nema.Kosovo je Srbija.Realno je da ste ga predali Albancima iz statusa neutralne zone UN i da je sada okupirano,pa tako treba i proglasiti sluzbeni status, a vas na robiju.Samo to je realno i odrazava realnost
Preporuke:
43
0
45 ponedeljak, 24 jul 2017 09:03
Andrea
Za mene je porazno da u Srbiji jos ima onih koji ne shvataju ko je i zasto doveo Vucica na vlast. Unutrasnji dijalog? Prevedeno - ja nisam krivac za priznavanje Kosova, gradjani su odlucili. O, zemljo, otvori se!
Preporuke:
47
0
46 ponedeljak, 24 jul 2017 09:07
Prvo povuci veleizdajnički Briselski sporazum!!!!!
Vučić poziva na unutrašnji dijalog o Kosovu - sada, pred svršen čin, kada je on lično sa Dačićem diktatorskom i veleizdajničkom politikom - Briselskim sporazumom - predao-poklonio Kosovo albanskim muslimanima.

Može "unutrašnji dijalog" - samo pod uslov da se PREKINE veleizdajnički Briselski sporazum (albanska tapija na Kosovo), a Vučić da odgovara za podmuklu-perfidnu veleizdaju!?
Preporuke:
37
0
47 ponedeljak, 24 jul 2017 09:22
ista retorika, beograd na vodi, pranje para...savamala, prebijanje novinara, kosovo je Srbija i mi smo uz naš narod
Devedesetih nam je poručivano sa velike govornice da se krijemo u mišije rupice, a sada zabijama glavu kao noj u pesak, dok drugi za nas rade 25 č/d. Stvarno nema smisla. Dokle više?
Jedina je razlika u tome što onda niko nije smeo da nas bije, pa su nas svi rasturali kao beba zvečku, a sad svi smeju da nas maze i otpozadi, a mi stojički podnosimo sa glavom u pesku, umesto da doživljavamo orgazam svaki put kad vidimo kandidata za Oskara ili za Nobela, šta li.
Preporuke:
25
2
48 ponedeljak, 24 jul 2017 09:23
Nista ne razumem
Kada neko vodi dijalog sam sa sobom, to se do sada uvek zvalo "psihijatrijski slucaj". Uvek kada je neko izvan Srbije, iz Bugojna ili Kumrovca branio Srbiju to nije izaslo na dobro po Srbiju.
Preporuke:
35
2
49 ponedeljak, 24 jul 2017 09:25
Patriota iz Toplice
Veleizdajnik Aleksandar Vučić bestidno najavljuje najsramniju izdaju i najtužniju prevaru u istoriji Srbije. Zli manipulator smislio je konstrukciju te prevare kroz "unutrašnji dijalog" u kome će učestvovati samo oni spremni da se odreknu i imena i porekla radi ugodnog života. Naravno, uzgred će otići Rusija i uslediće "ušunjavanje" u NATO... A šta ćemo mi, braćo Srbi? Prisetimo stihova naše Desanke:

Nekad smo svi znali jasno,
od najnepismenijeg seljaka
pa do gospode i dece njine,
šta je rodoljubivo i časno,
i šta treba da čine
potomci negdanjih junaka.
Ne mogu da poznam narod
čije su pevali vrline
pesnici od Branka do sada.
...
Na leđima kao da grbu
nosim od bola i stida,
i ulicama kad idem,
kao da mi blato baca
pogled oholih stranaca
u lice, i svakog dana
veo mi se po veo skida
sa rugoba naših rana.

Jer moramo da znamo:hoćemo li da oćutimo izdaju i nestanemo tiho ili ćemo oterati izdajnike i boriti se protiv siromaštva kao ljudi dostojni predaka, u slobodi zlatnoj!
Preporuke:
121
0
50 ponedeljak, 24 jul 2017 09:28
gandra
gradjanke i gradjani srbije, braco i sestre - sprema se veleizdaja - moramo to da sprecimo - svi na ulice!
Preporuke:
126
1
51 ponedeljak, 24 jul 2017 09:32
Miki
Boško , U Kumanovo nije potpisana kapitulacija već mirovni sporazum . Posle potpisivanja mirovnog Kumanovskog sporazuma na Kosovo je prva stigla Ruska vojska .12 juna 1999.god. dolazak ruskih vojnika na aerodrom Priština . 18 juna 1999.god. potpisan zvaničan ugovor u Helsinkiju o učešću ruskih trupa u sastavu KFOR . 10 jula 1999.god. 86 ruskih vojnika iz sastava KFOR razmešteno u Kosovskoj Kamenici . 17 jun 2001.god. Putin u Prištini.
Preporuke:
92
12
52 ponedeljak, 24 jul 2017 09:35
nenad
Bravo Vucicu!
Kakva hrabrost!

Bez Kosova cemo lakse u NATO, u EU, da decu posaljemo u Minhen, da nam salju pare. D avozimo dobra kola i putujemo na sjajne destinacije.

Sva Srbija je uz Vucica, a narocito mesta kao Mali Mokri lug gde je Vuciceva slika u svakoj kuci.

Vucic ce da resi pitanje Kosova i da dobije Nobela.
Volecemo ga jos vise tada.

Glasacemo!
SPC je uz Vucica!

"Za Vucica, za Heroja, glasala je zmelja moja"
Preporuke:
6
94
53 ponedeljak, 24 jul 2017 09:39
nenad
I Srbi sa Kosova mole Vucica da Srbija prizna KOsovo.
Oni znaju koliko je Kosovo divna drzava za zivot jer Srbi, svi i svuda, postuju NATO i Albance.

NATO je nasa sudbina, u dusi smo Zapad.
Preporuke:
9
94
54 ponedeljak, 24 jul 2017 09:39
Vukoje
@ ništa manje u redu od Kumanovskog sporazuma koji je potpisao Slobodan Milošević a da prethodno o tome nije vodio unutrašnji dijalog, a prije Kumanova nije vodio dijalog ni o tome treba li pokrenuti policijsko vojnu intervenciju kojom je faktički izgubio Kosovo i Metohija.Pravno je Kosovo i Metohija Srbija, ali faktičko stanje je skrivao Milošević.
Preporuke:
6
90
55 ponedeljak, 24 jul 2017 09:56
nenad
Gradjani i nasa Crkva, mole Vucica da prizna Kosovo.
Pa to je za nasu decu.
Da budu urbana i idu u soping centre Zapada.
Preporuke:
9
66
56 ponedeljak, 24 jul 2017 09:56
Vukoje
Miki u Kumanovu je Slobodan Milošević potpisao kapitulaciju u sastavu mirovnog sporazuma jer da nije kapitulacija zadržao bi atribute srpske državnosti ( administrativni aparat, vojsku, policiju, narod i dr), ali ne, nije sve je povukao u unutrašnjost Srbije preko administrativne linije Kosova i Metohije.Ne inputirajte Vučiću ono što je uradio Milošević.
Preporuke:
14
76
57 ponedeljak, 24 jul 2017 09:59
Krivični zakonik
Ugrožavanje nezavisnosti
Član 305.
Ko na protivustavan način pokuša da dovede Srbiju u položaj potčinjenosti ili zavisnosti prema nekoj drugoj državi,
kazniće se zatvorom od tri do petnaest godina.

Priznavanje kapitulacije ili okupacije
Član 306.
Građanin Srbije koji potpiše ili prizna kapitulaciju ili prihvati ili prizna okupaciju Srbije ili pojedinog njenog dela,
kazniće se zatvorom najmanje deset godina.

Ugrožavanje teritorijalne celine
Član 307.
Ko silom ili na drugi protivustavan način pokuša da otcepi neki deo teritorije Srbije ili da deo te teritorije pripoji drugoj državi,
kazniće se zatvorom od tri do petnaest godina.
Preporuke:
44
0
58 ponedeljak, 24 jul 2017 10:05
Vukoje
Miki pomenuo si rusku vojsku u sastavu KFOR-A (njih 86) koji su trebali da štite u nedostatku srpske vojske i policije srpski suverenitet i državnost na Kosovu i Metohiji i Putinovu posetu Kosmetu 2001 godine.Prvo ,86 vojnika smešan broj za takav zadatak, koji su teško izvršavale desetine hiljada policajaca i vojnika srpske države pre njih a drugo zašto su otišli sa Kosova i Metohije.Zašto nisu ostali?
Preporuke:
7
66
59 ponedeljak, 24 jul 2017 10:09
...
Vučić je najbrutalniji izdajnik na Planeti zemlje u 21. veku.
Dokle? Odgovor je kratak i jasan - jednostavan: DOK NE NESTANETE !
Preporuke:
41
0
60 ponedeljak, 24 jul 2017 10:13
nebitan
vučić je klasičan veleizdajnik koji računa da će mu čin priznanja "kosova" proći pored mrtvog i beznadežnog Srpskog naroda. Ako prođe, onda Sprski narod zaista i ne zaslužuje ništa drugo nego da ga jaše mučitelj i skot.
Preporuke:
44
0
61 ponedeljak, 24 jul 2017 10:15
koi
alo, stvari su jasne, dijaloga nema, samo tvoj zadatak;
Preporuke:
27
0
62 ponedeljak, 24 jul 2017 10:24
Trećepozivac
Bimboje Visoki je konačno najavio (u ime naprdnjačkih vlastodržaca) početak definitivnog odricanje Srbije od KiM, svoje kolevke, duhovne vertikale i "razloga i zapona" njenog postojanja. To čini veoma nonšalantno jer zna da iza njega kao bezrezervna podrška stoje zapadne imperije (njegovi veliki prijatelji a krvopije srpskog naroda), armija njegovih diletanata i bilmeza na vlasti, kao i ogroman omarveni puuk koji predstavlja njegovu glasačku mašineriju, te je spokojan i apsolutno siguran da će svoju zamisao i sprovesti.
Ko zna zašto je to dobro!
Jer, Srbija ovakva ne treba ni da postoji. Najcrnja bagra i ološ, otpad svakog iole normalnog društva koji se uz pomoć srpskih krvnika dočepao vlasti, pristupio je besomučnoj promeni svesti naroda i za 15-ak godina su uspeli da od nekada ponosnog, vrednog, pametnog, hrabrog i junačkog naroda naprave beslovesnu marvu. Kladim se da će više od 50% stanovništva podržati Vučićev suludi predlog da Srbija prizna Kosovo.
"Pučina je stoka jedna grdna..."
Preporuke:
32
2
63 ponedeljak, 24 jul 2017 10:28
Vukoje
Ne sumnjam da je Slobodan Milošević imao nameru da sačuva srpski suverenitet na Kosovu i Metohiji, pa i po cenu da se Albanci koji to ne prihvataju isele u Albaniju, ali rezultat se vrednuje na ovom svetu, a rezultat je porazan za srpske nacionalne interese i srpsku državu na Kosmetu a neka Bog na onom svetu vrednuje begove namere.
Preporuke:
5
60
64 ponedeljak, 24 jul 2017 10:34
Alek
Miris veleizdaje se oseća u vazduhu... Ne smemo ćutati na ovo, jednu državu imamo. Bude li se realizovao ovaj pokušaj dobrovoljne predaje dela teritorije, nastaviće se cepanje zemlje, deo po deo. "... ti misliš daleko je Levač od Kosova, Kosovo će ti sutra stići u Levač."
Preporuke:
36
0
65 ponedeljak, 24 jul 2017 10:55
car je go
covek koji nikad nikom nije smeo da izadje na crtu u zadnjih pet godina sad bi da se sakrije ispod narodne suknje! kukavica si ti! kad vec hoces dijalog, daj onda i referendum. i o eu! odmah!
Preporuke:
39
1
66 ponedeljak, 24 jul 2017 10:58
Milovan
Kao da mu je govor napisao Čeda Jovanović.
Preporuke:
41
0
67 ponedeljak, 24 jul 2017 10:58
koba
Laživo Laprdalo je prodalo Kosmet, a sada pokušava da to sve umota u šaren papir i proda narodu.
Krenuo je putem izdaje nacionalnih interesa, a to je put bez povratka.
Preporuke:
44
0
68 ponedeljak, 24 jul 2017 11:13
Mitrovcanac
Budite trezveni.Kosovo je davno priznato i suvereno,
Sada je vrijeme da vam Vucic to prizna,a putem ovog intervjua izmedju redova to i nagovjestava.
Smijesne su vase prijetnje i busanja u grudi.Licno mislim da je ovo pocetak kraja jedne propale politike i njenih sledbenika.
Mislim da je i Vucic to napokon shvatio.
Preporuke:
5
57
69 ponedeljak, 24 jul 2017 11:30
@ Vukoje, Ne sumnjam da je Slobodan Milošević imao nameru da sačuva srpski suverenitet na Kosovu i Metohiji,
Kosovo je najbogatija zemlja zbog rudnih bogastva ...olova, cinka, srebra, nikla, mangana, molibdena i bora puna zlata i bakra.... ! ..prebogata !!!

Vukuje, ti samo kritikuješ Srpskog heroja Slobodana Miloševića, kritikuješ
SAMO onda kada treba napljuvati SLOBO koji se je borio za srbe ...Dokle? Odgovor je kratak i jasan - jednostavan: DOK NE NESTANETE ! Slobo mnogima nisi valjao, a posle tebe dođoše oni koji su samo sebi valjali.
Preporuke:
44
3
70 ponedeljak, 24 jul 2017 11:31
Mitar
Vreme je da prestaneš zabijati nos tamo gde ti nije mesto.
Preporuke:
12
0
71 ponedeljak, 24 jul 2017 11:32
Duga VUčićeva PODLA IZDAJA
Ima li iko da na javnoj sceni, ako postoji ta scena u ZAMRAČENOJ SRBIJI, CRNO DIKTATORSKOJ SA BEZOČNIM I BEZOBRAZNIM VLADAROM, KAŽE PROSTE ČINjENICE:
1. Nismo mi zavukli "glavu u pesak" nego si ti svoju glavu zavukao u pesak kada si pred izbore 2012 USA NATO EU BANDITIMA obećao izdaju KOSMETA, i zavukao si ponovo glavu u pesak 2013 kada si potpisao "briselski sporazum" kojim si POTPUNO SRPSKI SEVER KIM ZAJEDNO SA SRBIMA POKLONIO ŠIPTARIMA I NATO BANDI. TADA I TIME SI DAO POLA KOPAONIKA, A NIJE TO TVOJA DEDOVINA (NE ZNAM GDE TI JE).
2. ZAŠTO se nisi borio za REALNOST KADA JE SEVER KIM DO TVOJE VLASTI BIO SRPSKI??? TVOJU USA REALNOST MI NE PRIHVATAMO.
3. NIJE KOSOVO DUGME DA SE "IZGUBI" KROZ ŠUPALj DŽEP. OSTAVI SE BANDITSKIH KRETENSKIH OBJAŠNjENjA TVOJIH GAZDA, KOJE SI USVOJIO.
4. NIJE "POBEDA" POKLANjATI SRPSKE TERITORIJE! I NIJE NAPREDAK SRBIJE U TOME.
5. "SRBIJA DA RADI" A TI I TVOJI TAJKUNI DA SE BOGATITE DO NEBESA- NAROD NEĆE TVOJE BESPRAVLjE I NEPRAVDU SA LAŽIMA.
Preporuke:
30
0
72 ponedeljak, 24 jul 2017 11:43
Milan
Borba iz ,90 se nastavlja na isti nacin sa istim akterima. Radikali, socijalisti i julovci se odricu naroda i teritorija. Posle Knina i srpskih Krajina, na red je dosla Mitrovica i Kosovo.
Preporuke:
6
40
73 ponedeljak, 24 jul 2017 11:50
nenad
Albanci ce biti veliki investitori u Srbiji.
Oni ce da koriste zemljiste koje nam zvrji zabadava.
Nase kceri, pa i zene neka razmisle o tome da nauce Albanski. Albanci cene nase zene, a ciju zenu drugi ljudi cene moze dobro da zaradi i da vozi dobra kola.
Preporuke:
9
45
74 ponedeljak, 24 jul 2017 11:50
raja
Nema toliko ružne reči u našem govoru kojom bi se nazvalo ovo ništavilo. Ko je ovlastio ovoga da on završi posao sa šiptarima. On je najveći zlotvor ako potpiše nekakav papir u kome piše da je KiM nezavisna država. Takve se stvari i ostavljaju narednim generacijama kada se steknu povoljniji uslovi.
Preporuke:
25
0
75 ponedeljak, 24 jul 2017 12:00
Rale
kriv je Vucic,ali krivi su i Stefanovic,Vulin,Vucevic,Gojkovic,Dacic,Mali,Ceda Jovanovic,Joksimovic,Popovic i Jovanovic iz DSS,Canak...tesko mi je nabrojat sve izdajnike,puno ih je.Ipak,mislim da sam glavnih par spodoba pod kojima cela Srbija puca,nabrojao.Par ljudi terorise Srbiju i vodi je u ambis.Krivci su svi klimavci SNS.Svako od njih treba da dobije kazne prema zaslugama.
Preporuke:
21
0
76 ponedeljak, 24 jul 2017 12:06
teletabis
Iznogud kao sve radi zarad prosperitetne budućnosti Srbije. Postoji ozbiljna mogućnost da od tolikog njegovog zalaganja Srbija ostane bez budućnosti.

Zapravo neće ni ostati Srbija posle njega.

Izbor je jednostavan: ili mi i Srbija ili Iznogud.
Preporuke:
21
0
77 ponedeljak, 24 jul 2017 12:08
Ledu Gaga
A KAKO ĆE SVAKO OD VAS KOJI STE SE RASPISALI OVDE REAGOVATI NA VUČIĆEVO PRIZNANjE DA ĆE PRIZNATI KOSOVO?



Na žalost, neće se desiti ništa.

Srbi ne postoje.
Preporuke:
34
3
78 ponedeljak, 24 jul 2017 12:16
»Boško« ░
»Boško« ░

Gde si Vučiću "srbine" da "izvadiš sablju" "presečeš" "gordijev čvor" i vikneš
...
Obzirom da ste 1999. "vi" kapitulirali i predali Kosovo red je i da ga "vi" "povratite"

umesto što se narodu povraća na svu bedu "najboljeg režima u istoriji"
Preporuči komentar:+248 -592


Miki
Boško ,


"miki" 592 puta si spamovao NSPM da bi glasao za Vučića "protiv" mene

Ne mora Vučić da brine za svoju bodućnost dok ima titoiste, miloševićevce i šešeljevce kao ti...
Preporuke:
15
45
79 ponedeljak, 24 jul 2017 12:27
raja
Mogu li istoričari pronaći neki dokument da je neko u prohujalim vekovima potpisao da KiM nije Srpsko. Bilo je okupirano mnogo puta i mnogo vremena ali ga se u ime Srba niko nije odrekao kao što ima nameru ovaj tip koji ne bi da ga ostavi u nasleđe sledećim generacijama. Lepo se izjasnijo on će da ga preda šiptarima.
Preporuke:
28
0
80 ponedeljak, 24 jul 2017 12:45
100
Ko je pumpao narod parolom "100 za jednog" sad okrenuo ćurak naopačke. Sad vadi parolu koju je godinama sejao . Obično to završi 100 na jednog.
Preporuke:
8
11
81 ponedeljak, 24 jul 2017 12:55
simpatizer SNS
Vreme je da SNS smeni Vučića sa mesta predsednika stranke. Ionako treba da bude predsednik svim gradjanima, a što se nas članova tiče može da ide i u LDP. Tomo, daj vode...
Preporuke:
10
4
82 ponedeljak, 24 jul 2017 13:01
Istina
sizif , Srbija nije mogla da od države Hrvatske članice UN da uzima njenu teritoriju .Hrvatska je postala član UN 22 maja 1992.god.
Preporuke:
25
1
83 ponedeljak, 24 jul 2017 13:04
apis
"Iza Vučića, ostaće pustoš..." svojevremeno je napisao uvaženi prof. Antonić Slobodan. Svakim danom se sve više obistinjuju proročke reči profesorove. Samo onaj koji žmuri na oba oka, ne vidi da je vučić zadužio zemlju za preko 10 milijardi dolara, smanjio plate i penzije, doveo inostrance dao im po 10 000 evra za svako radno mesto i oslobodio poreza na dobit, a oni dobili robove za 200 evra mesečno. Tako ekonomski pustoši Srbiju. Zatim je doveo lezbejku na mesto premijera, udarivši šamarčinu i Bogu i narodu. Tako je moralno i duhovno počeo da pustoši Srbiju. U istoriji čovečanstva i našoj srpskoj istoriji, bilo je izdajnika, Juda, Vuk Branković, kum Vujica... koji su prodali đavolu dušu svoju za čast, vlast ili bogatstvo. Mislim da je vučić na kraju tog njihovog izdajničkog puta...
Preporuke:
30
2
84 ponedeljak, 24 jul 2017 13:33
Mile Kazandzija
Ovo je uvertira za I Z D A J U i priznanje Kosova. (Nikad vojvoda) AV je nedavno u Washingtonu obecao da ce biti dobar i kooperativan kako se nebi govorilo o pljackama koji cini nasa postenjacina koja nije imala hrabrosti da stavi u istragu nekog od onih s cijim imenom je izlazio javno i nosio zatvorski broj kosulje:Dinkic,Sutanovac....
Da zavara tragove,uhapsio je Miskovica,ali se debelo opekao,jer "Miskovici" su preko,onda,placenih poslanika izglasali sve zakone koje stite "poslodavce"....
Vidite li ko je kadar SNS: keramicar se pojavljuje u nekoliko varijanti od ministra Odbrane do najosetljivijih tajni ove drzave, Vulin od ministra Rada do ministra Odbrane i ako nije sluzio vojsku...Cirkus....
Tamo Babic,ovde KrkoBabic,onamo Ana....tesko nama....
Napomena: promenio sam diuoptriju i uzeo za daljinu...Ono sto sad vidim je gore nego sto sam vidio blizu....
Preporuke:
25
1
85 ponedeljak, 24 jul 2017 13:40
Prolaznik
Kosovo je već sasvim izgubljeno i štetno je zavaravati se i tvrditi suprotno.
Preporuke:
1
44
86 ponedeljak, 24 jul 2017 13:51
Postoji MILION
primera šta su Nacije i Narodi činili kada im je NAMETNUTA veleizdajnička banda od strane OKUPACIONIH sila.
Šta na srBskom znači kad vam vrhoVnik kaže da će oni koji su vas besomučno TERORISALI i TROVALI 3 meseca biti vaši zaštitnici?
Fala na tumačenju.
Preporuke:
19
0
87 ponedeljak, 24 jul 2017 13:53
oni sto zvocaju po internetu kojima je dosadno
stanite komentatori malo, hocete li vi opet Rat na Kosovu ili mir?
Preporuke:
3
43
88 ponedeljak, 24 jul 2017 13:55
PATRIOTA sa juga
Hteo bi u izdaji koja izvire iz tvog članka ČANKA,ČEDE I OSTALIH PROTUVA I ANTI SRBA DA UVUČEŠ CEO PATRIOTSKI sRPSKI narod i da vodiš dijalog u marginama koje si ti odredio a koje liče na najveće Srpsko izdajstvo,ali jedno znaj nije KOSOVO IZGUBLjENO,VEĆ OTETO,a sve što je oteto mora da se vrati,jer je to maksima tvojih naredbodavaca i Velikih prijatelja,i pošto uvek kažeš da svima smeš da kažeš sve što misliš,pa zato i sada budi hrabar i kaži Srpskom narodu šta uistinu misliš i nabroj barem dva razloga zbog kojih šiptari imaju veće pravo na Kosovo od Srba i da li Srbija ima bilo kakvo istorisko pravo na kosovo ili deo Kosova a ako nesmeš kupi prnje sa majkom i ocem koji tako ne misle i marš u deo Bosne iz koje potiču tvoji koreni,ako se u menjuvremenu i njih nisi odreko. NISI NI DO KOLENA NI tačiju kao političar dorastao akmo li Velikom Milošu
Obrenoviću i konačno prestani sa tvojom politikom jezuita,sram da te bude od kostiju poginulih SRBA I OSTALIH koji su svoju krv prolili za SRBIJU.
Preporuke:
20
1
89 ponedeljak, 24 jul 2017 13:56
Betelgeuse
Miki
Vučiću,ne mogu da te gledam.Radiš za Vašington,Brisel i svoj džep a za građane Srbije zabole te uvo.
DS je počeo sa uništavanjem Srbije a SNS sahranjuje Srbiju.



Šta se ti javljaš? To ISTO radi i njegov učitelj, "vojvoda" Šešelj, JER GA PODRŽAVA! Rade i "socijalisti" koji su to isto, pod navodnicima bili i u vreme Miloševića.

Dakle, Kosovo konačno prodadoše vadikavi i "socijalisti", PA JEZIK ZA ZUBE!
Preporuke:
7
59
90 ponedeljak, 24 jul 2017 14:08
Betelgeuse
Ernan Kortes, izvini. Od miloševićevske i vadikavne bagre gorih nema. Osim njihovih PODANIKA. A podanici su ona tupa masa bez gaća koja podržava svoje idole dok ih ovi pljačkaju. Na kraju, podanici će i bez gaća ostati, a naći će se i u čudu kada ni zemlju ne budu imali. Svejedno, pošto nemaju mozga, ni tada im neće biti jasno ko je za njihovu bedu kriv.
Preporuke:
15
51
91 ponedeljak, 24 jul 2017 14:44
Vukoje
Hipotetičko pitanje da se sada i faktički (po Ustavu Srbije i jesu) Albanci sa Kosova i Metohije i politički vrate sa svojim narodnim zastupnicima u Narednu Skupštinu Republike Srbije i naravno ćoće sva građanska prava pa između ostalih u pogledu prava na jezik, simbole i dr a uz sve to u Skupštini svojim brojem osvojenih 25 ili 30 odsto mandata.Pitanje kako bi na to gledali srpski patrioti koji se zaklinju u patriotizam, da naprimer Albanci sa svojih 25 odsto mandata, plus mandati bošnjačke, mađarske i hrvatske nacionalne manjine, plus 20 ili 25 odsto političke opcije tipa Čede Jovanovića i drugih evropejaca, gde bi takva vlast odvela?
Preporuke:
3
19
92 ponedeljak, 24 jul 2017 14:46
Miki
Betelgeuse , SRS - Vojislav Šešelj ne želi Srbiju u EU i NATO i Šešelj je protiv svih sporazuma sa Briselom i Vašingtonom .Šešelj želi veliku saradnju sa bratskom Rusijom .
Preporuke:
21
2
93 ponedeljak, 24 jul 2017 14:48
Vukoje
Ne mora biti Čeda Jovanović može koalirati i Saša Janković.
Preporuke:
4
7
94 ponedeljak, 24 jul 2017 14:48
ANALITIČAR
Kriminalni izdajnički gad , sluga fašističke Amerike , Aleksandar Vučić sprema javnost i na javnu izdaju Kosova i Metohije .Kazao sam na NSPM da dok je taj gad šiptarski na vlasti da Putin Srbiji neće dati Migove , evo sada i gospodin Lazanski kaže isto ali bi bio red da nam Lazanski objasni šta on kao rodoljub radi u jednoj odvratnoj izdajničkoj stranci kao SNS , ološi koja je srpsku armiju poslala na granice Rusije . Tramp priznao trijumf Rusije u Siriji . Pametnom dosta . Ostane li Vučić na vlasti od Srbije kamen na kamenu ostati neće . Da Vučiću izjavim saučešće jer su snage Rusije i Sirije likvidirale na desetine šiptarskih terorista iz ISISa u zadnje vreme . Koalicioni partner Vučića, NATO ubice i šiptarski koljači
Preporuke:
18
1
95 ponedeljak, 24 jul 2017 14:55
Đorđević Predrag
Betelgeuse , Ako vam se ne sviđa Slobodan Milošević,ili ma ko drugi,sasvim je dovoljno da to kažete na civilizovan način.Prostakluk koji pokazujete u vašim komentarima potpuno diskteditije "argumente" koje navodite.Ako je iko ovdje degenerisan to si definitivno ti! Ali u svakom slučaju veoma je dobro da si ovdje, jer notorne gluposti koje pišeš mogu samo izazivati kontraefekat kod iole normalnog svijeta. SAMO NAPRED!
Preporuke:
18
0
96 ponedeljak, 24 jul 2017 14:59
žaba
Pojačaj,još je ladno bre!
n.n.punoglavac
Preporuke:
2
0
97 ponedeljak, 24 jul 2017 15:10
drdi
Vučić samo želi da osjeti puls naroda da kao državnik koji je faktor stabilnosti i pobjeđuje iznad 50 posto da dobije što širi konsenzus.Nemojte sutra reći da vas nitko nije pitao ništa
Preporuke:
3
7
98 ponedeljak, 24 jul 2017 15:18
haralampije@Ledy Gaga
Ovakav izljev mrznje jos ne procita na NSPM.Jezik kojim Ti govoris i poznajes je jezik mrznje,dostojno najvecih autosovinista i srbomrzaca i moze napisati covjek(zena)samo u izmjenjenom stanju svjesti npr.pod uticajem droge,CNN-a ili alkohola.
Preporuke:
7
4
99 ponedeljak, 24 jul 2017 15:18
DAČIĆ-Ta perfidni veleizdajnik koji je podpisao 19.4.2013 BSporazum u Briselu i s' tim otvorio vrata PAKLA na BALKANU!
SVE JE GOTOVO – žrtvuju Kosmet, Ruse i Republiku Srpsku radi ulaska u EU“Meni je, od pada Miloševića do danas, sve bilo jasno. Srbija je bila prodavana strancima, pljačkana i vođena prema Zapadu. Sve što je dosad bilo, više biti neće
Sve u svemu, odsada će Srbija morati živjeti bez Rusa, bez Kosmeta, sa NATO-om i MMF-om te njihovim konstantnim ucjenama, sa stalnim teritorijalnim pretenzijama muslimana i vojvođanskih separatista, sa niskim životnim standardom, sa (koje li sramote) „evropskim“ kućama od kartona za Rome u 21. stoljeću, sa novim sve bizarnijim i apsurdnijim ljudskim pravima, sa sve tolerantnijom SPC i njenoj sve većoj podložnosti Rimu, sa Velikom Albanijom, sa bliskoistočnim izbjeglicama, i sa stalnom prijetnjom da jednog dana Savjet bezbjednosti proglasi Srbiju genocidnom zemljom.

ZAŠTO AMERIKA I ZAPAD želi da istera RUSE iz Srbije!/ KIMa.
Preporuke:
20
0
100 ponedeljak, 24 jul 2017 15:23
Vučić= LAŽ= živa SRAMOTA !
Vučić odlučuje o svemu.
Vučić stoji iza svega , a Vučić nije Srbija .
Vučić gura državu i narod u septičko jamo... Srbija je postala Vučićeva privatna banana država u kojoj je on jedina institucija. Iz dana u dan bednije .
Preporuke:
18
0
101 ponedeljak, 24 jul 2017 15:32
zrne
Srbi baštine nekoliko istorijskih naslijeđa.Jedno je bizantsko pravoslavno gdje je kriterij koliko je netko uspješan vladar koliko je proširio teritorij.Pa makar i za dvije šljive ako poveća teritorij ili ako je imao namjeru kao Milošević on ostaje za jedan dio Srba veličina bez obzira koliko ljudi nastrada koliko ta ratna djelovanja unazade standard i iskrive svijest ljudi o normalnom životu.Postoji i drugo naslijeđe a ono je zaostavština 20 stoljeća u kojoj ljudi hoće normalan život naviknuti da školuju djecu, da idu na more,da žive životom dostojnim čovjeka.Postoji i treće naslijeđe a to je individualna borba za sebe i svoju porodicu u turskom vremenu gdje imaš odgovornost za se i svoje i ne biraju se sredstva jer je to pitanje opstanka i to naslijeđe je u svijesti 90 posto srba i ono šteti zajednici.Uzimajući ovo u obzir lako će proći sve politike i žrtvovanje bilo čega ako većina Srba zaključi da je za njih osobno bolja prozapadna politika s mogućim većim standardom,bez kosova
Preporuke:
2
11
102 ponedeljak, 24 jul 2017 15:40
@oni što zvocaju preko interneta kojima je dosadno
Nadam se da će se svi oni koji su dali minus komentaru za mir, pogotovo izbegli sa Kosova nastanjene u Kruševcu, Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu, Nišu, odazvati pozivu u rat kad dođe vreme, a da i ostali hrabri komentatori patriotski nastrojeni koji su glasali za rat, svoje sinove neće skloniti u inostranstvo ili u mišiju rupicu.
Preporuke:
3
17
103 ponedeljak, 24 jul 2017 17:57
Sten
U vreme Prizrenske lige, oni koji nisu imali nista, verovali su da je Kosovo njihovo. I dobise ga. Mi koji smo ga tada imali i koji ga jos uvek imamo govorimo da je izgubljeno i predajemo ga.
Preporuke:
7
0
104 ponedeljak, 24 jul 2017 18:14
raja
Neki komentatori trabunjaju za one koji su protiv namere da se deci ne ostavi u nasleđe KiM već da ga on preda šiptarima da su za nekakav rat. Nisu za rat već da se pitanje KiM ostavi za bolja vremena po Srpski narod. Kada se nešto potpiše to je zapečaćeno za sva vremena. Koja je država i jednom stopom svoje teritorije platila ulazak u tu prokletu EU.
Preporuke:
10
0
105 ponedeljak, 24 jul 2017 18:18
mrljavko
sto se tebi zuri da se Kim problemi rese ishitreno. Potpuno je jasno da se tzv. "Medjunarodnoj zajednici" (samonazvanom politicki taboru) jako zuri da ostvari svoje planove sto pre, jer ce se stvari u svetu jos menjati. Zato i huka i pritisci na neku "normalizaciju" danas i hitno. Ostavimo mi to jos malo da prenoci, da nas na brzinu ne bi preveli zedne preko vode. Ko to garantuje kakvu realnost i neku nazovi buducnosti. Mogu stvari da se okrenu naglavacke samo za jednu noc. Nista nije vecito. Prica o generacijama posle nas - nasoj deci, je malogradjansko niskomoralno licemerje, jeftino frazersko hvatanja na suplju sentimentalnost. Koja deca bre. Zasto da i ona ne resavaju svoje probleme ako ih imaju. Ne kri se iza fraza. Mozda ce oni to bolje i rese. Tebe mnogo vise boli kako ces da se prikazujes kulturan i uspesno provlacis. Da budes zapazen bal plesac na balu "visokog drustva"(naravno samo u tojim ocima) Zapada . Sta ti to znas sta mi to imamo, a sta smo to izgubili, mudrijasu.
Preporuke:
8
0
106 ponedeljak, 24 jul 2017 18:24
Svi, patrioto koga li tipa...
"ponedeljak, 24 jul 2017 15:40
@oni što zvocaju preko interneta kojima je dosadno
Nadam se da će se svi oni koji su dali minus komentaru za mir, pogotovo izbegli sa Kosova nastanjene u Kruševcu, Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu, Nišu, odazvati pozivu u rat kad dođe vreme, a da i ostali hrabri komentatori patriotski nastrojeni koji su glasali za rat, svoje sinove neće skloniti u inostranstvo ili u mišiju rupicu."


Svi po Zakonu, Ustavu će da brane Srbiju, a ne samo ovi Koje si nabrojao, DAKLE I TI ĆEŠ DA BRANIŠ, I TI U RAT.
ONI ŠTO SU IZBEGLI, IZBEGLI SU JER SU BILI PREPUŠTENI NA NEMILOST NEPRIJATELjA, BAŠ KAO ŠTO VUČIĆ SVE SRBE UBACUJE U NEPRIJATELjSKE KANDŽE NA MILOST. I VUČIĆ ĆE U RAT, A NE SAMO DA PROSIPA KRETENSKU DEMAGOGIJU I VRŠI IZDAJU POD LAŽNIM IZGOVORIMA "NAPRETKA SRBIJE"!
Preporuke:
11
0
107 ponedeljak, 24 jul 2017 18:53
mrljavko
@oni što zvocaju preko interneta kojima je dosadno

o kome ratu ti to govoris. Izmisli li ti to na brzinu. Tebi je ogranicenost udarila u glavu pa halapljivo gutas strahove kojima te plase. Stvari ne moraju da se prihvate kako ih demagozi plasiraju, pa i u suprotnom ne mora da bude ikakvog rata. Ima da se natezemo, glozimo i da se nedamo. Ima i da trpimo i da mucimo i kinjimo i druge, isto kao oni nas, a ne da zaziremo od iskonstruisanih ekstremistickih pretnji i demagoskih tvrdjenji i prihvatamo sve sto nam se kaze sa zlom namerom i iz koristoljublja. Ako rata treba da bude, onda ce ga i biti i to ne bez razloga. Samo treba znati da i druga strana moze biti osakacena, pa se niko u rat ne upusta ako nije sisguran u sebe. Tako ograniceni imaju samo dva izbora, strahove rata ili slepa poslusnost. Postoji i treci, mucenje i zagorcavanje zivota onom drugom agresivnom. Stvarno treba biti dovoljno glup i bez dovoljno pronicljivosti i pameti pa stvari snishodljivo poslusnicki posmatrati.
Preporuke:
9
1
108 ponedeljak, 24 jul 2017 18:57
Crna Mamba 1.deo
O realnosti
Od Vebera dođosmo do Šopenhauera i njegove čuvene: "Svet je moja predstava." Ali je najprimerenija Fihteova: "Kakvu ko filozofiju bira zavisi od toga kakav je ko čovek." Od sve realnosti opažaš samo svoje vlastito stanje. Ne znam ko je zabijao glavu u pesak? Znam da većina naroda nije.
O ljudskosti i razumevanju
Nemam ništa protiv težnji albanskog naroda za sopstvenom državom i podržavam ga ali ne na teritoriji koju su oplemenili moji preci. Uostalom, nisu to nikakvi beskućnici jer oni već imaju svoju državu.
Preporuke:
15
1
109 ponedeljak, 24 jul 2017 18:58
Crna Mamba 2.deo
O promeni svesti
Srbi su izloženi permanentnom moralnom izopaćenju i instaliranju tuđih vrednsoti kao sredstvu promene svesti: parovi, farme, sulejmani veličanstveni, turske serije, izbori homoseksualaca na važne funkcije, napadi na crkvu i nastojenje da joj se začepe usta. Jedina delotvorna promena svesti za čoveka je svest o njegovoj grešnosti.
O šargarepi
EU, NATO, lilihipi, perle, šarena stakla...neka hvala. Neka se tim oduševljavaju koji ne znaju za bolje.
Preporuke:
15
2
110 ponedeljak, 24 jul 2017 19:29
Bojan, Priština
@ Vukoje

Albanci se mogu vratiti u Skupštinu Srbije samo ako bi došlo do pune integracije Kosmeta i njih kao naroda u pravno-politički sistem Srbije.

Hipotetučki, ako bi se naša Vojska vratila na Košare pa šta i da Albanci u tom slučaju uđu u Skupštinu?

Na Kosovu ima do 900 000 Albanaca od čega ogroman broj njih su državljani Albanije koji su tu provalili 1999. Srba sa Kosova ima oko 350 000 - na 7 miliona Srba oni nebi bili nikakav bitan faktor, to su oduvek znali i zato se nisu nikada ni popisivali ni glasali.

(Da ne govorim o tome što je jedan broj Albanaca i pored straha glasao za Miloševića iz zahvalnosti prema zemlji koja im je pružila sve i mnogo više nego matična država)

Tako da ne manipulišite i ne plašite ljude podmetanjima i poluostinama.
Preporuke:
15
2
111 ponedeljak, 24 jul 2017 19:43
rista
Poručio bih našim Srbima sa KiM-a da je vreme da se obrate dvema zadnjim instancama za odbranu od predstojeće predaje drugosrbijansko-udbaških bitangi iz beograda:SPC-u i ruskoj ambasadi.
Preporuke:
8
0
112 ponedeljak, 24 jul 2017 20:07
Pravda
Sa visina ,do sada,nevidjenog drzavnika,filozofa,mudraca,po sistemu:"Ko na brdu ak i malo stoji,vise vidi no onaj pod brdom",izbljuvao je toliko ogavnih,cak smesnih baljezgarija,koje zvece od praznine,a sve sa ciljem da zasene verne birace i izazove zavist onih drugih.Sve to zacinjeno takvim rogobatnim jezickim konstrukcijama,nelogicnostima i obilatom kolicinom pogresno rasporedjenih interpunkcijskim znakovima.Da li je moguce da nam se ovo desava,a mi sedimo skrstenih ruku.Ovaj"autorizovani tekst"nase "mudre glave" je gomila djubreta,u cilju sopstvene promocije,a,ujedno,i pravdanja pred konacnom izdajom.
Preporuke:
8
0
113 ponedeljak, 24 jul 2017 20:12
...
Da li su sve rasprodali a, na kraju dolazi rat za finale i naravno, koletarna steta.
Preporuke:
4
0
114 ponedeljak, 24 jul 2017 20:12
Vukoje
Bojane ne podmećem ja ništa, 6 miliona etničkih Srba u Srbiji, ostale nacionalne manjine oko 1 milion, plus 1 milion i 600 hiljada Albanaca na Kosovu i Metohiji, to je 2 miliona i 600 hiljada etnički nesrpskog stanovništa, 2 miliona je već 33 odsto u odnosu na srpski broj, tako da bi politički odnos ostalih u Srbiji ako bi Albanci bili vraćeni u politički sistem bio 35 odsto,tako da bi to dosta usložnio i iskomplikovalo političku scenu.
Preporuke:
2
13
115 ponedeljak, 24 jul 2017 20:23
Vukoje
Njihovi Albanski podaci prema kojima sam i sam oprezan tvrde da ih sada na Kosovu i Metohiji ima 2 miliona i 200 hiljada, ali ja se zadržava na Jugoslovenskim podacima.
Preporuke:
0
11
116 ponedeljak, 24 jul 2017 20:46
KK
I tako posle dužeg vremena neuspešnog ubeđivanja Srba da je on postavljen da odradi posao za druge dođosmo do suštine. I šta sad!? Šta sad braćo protestanti!?
Šta sad braćo gejovi!? Šta sad BRAĆO radikali!?

Znači prosečan građanin Srbije je po političkom ubeđenju pragmatični izdajnik tj SNS-ovac, po veroispovesti protestant, gej po seksualnim navikama, ekonomski rob , bivši radikal.

Znači to je ta napredna Srbija. E svaka vam čast. Mene je sramota vas.
Preporuke:
8
3
117 ponedeljak, 24 jul 2017 21:11
ubi nas
A oni na "Pinku" izigravaju pobedu, sreću, zadovoljstvo, a reklamiraju poklanjanje dela zemlje našim neprijateljima, kao da je komad kolača. Gospodin Pens, gospodin Pens... Zločin "mora da bude istražen"..., napad na Ambasadu. A bombardovanje nije zločin i njime se treba baviti. Opet izigrava genijalca i spasioca. i šta još sve ne! Be govorimo danas o Tadiću, danas govoriš o izdaji KIM i kažeš nam da ne znamo razliku između Peći i šporeta... Ambasada, ambasada, a bombardobanje. Sram te bilo, Vučiću.
Preporuke:
7
0
118 ponedeljak, 24 jul 2017 21:13
MR
Ne damo nase Kosovo i Metohiju, ne zelimo dijalog sa NATO okupatorima i albanskim ratnim zlocincima!
Vucicu, prekinite pod hitno tu demoralizaciju naroda - gde vam je patriotizam, Kosovo i Metohija se ne poklanjaju i ne prodaju!
Preporuke:
6
0
119 ponedeljak, 24 jul 2017 21:24
Beograđanin - budimo realni, slažem se
Jedino što je realno, to je tvoje izdajstvo.
Preporuke:
11
0
120 ponedeljak, 24 jul 2017 22:16
Bojan, Priština
@ Vukoje

Slučajno ili namerno ali imate grešku u računici.

Ne bih rekao da manjina u Srbiji ima milion, drugo, nisu sve manjine nužno antisrpski profilisane pri glasanju - nisu Romi, nisu Vlasi, Bugari su koliko ja znam bili sa DSS u Dimitrovgradu. Mađari su glasali u mnogim slučajevima za građanske stranke.

Najveće zlo dolazi od odroda koji nose srpska imena.

I ono najbitnije, Albanci su tvrdili da ih ima 2 miliona, pa su se popisivanjem svih mogućih Albanaca od Preševa preko Makedonije, Crne Gore do inostranstva namakli 1,6 miliona ne samo Albanaca nego svih na Kosovu. Popis je bio toliko blesav da je ljudi sa pravom glasa imalo 50 000 više nego popisanih stanovnika. Cirkus.

Ja vam govorim da na Kosovu nema više od 900 000 Albanaca, od kojih je ogroman broj državljana Albanije.

Samo jedan banalni primer, Berograd-1,4 miliona stanovnika. Svih 6 Kosovskih gradova su na oko manji od petog dela Beograda. Ko je bio i video taj zna.
Preporuke:
7
0
121 ponedeljak, 24 jul 2017 22:20
Bgd
Vucic nema ni jednu dobru i casnu nameru. Takozvani poziv za dijalog moze da bude zamka; tim pozivom se zeli obezbediti legitimitet odluke. Opozicija ne treba da dozvoli da bude deo Vuciceve igre. Ako i pristanu isti su kao on i njegova mafija, jer Srbija NIJE zemlja vec su je napravili zabranom za izivljavanje brace Vucic i njihovih poltrona i mafijasa.
Preporuke:
3
0
122 ponedeljak, 24 jul 2017 22:28
Student
Ima poetske ironije u tome što će nezavisnost Kosova priznati čovek kojem su nacionalisti dali glas da isto Kosovo vrati u sastav Srbije i koji je bio perjanice nacionalističke politike devedesetih godina.

Od granice Karlobag - Virovitica dođosmo do granice na Jarinju.

Ali, ko ne plati na mostu, plati na ćupriji.
Preporuke:
3
11
123 ponedeljak, 24 jul 2017 22:32
Vukoje
Drago mi je ako su tvoji podaci tačni a moji pogrešni.Nisam ni napisao da su sve manjine kontraške, a podatak od milion sam pronašao u zvaničnim popisnim podacima Republike Srbije iz 2011 godine.Tamo jasno piše 6 miliona Srba.Bilo bi mi drago da je 100 miliona Srba.
Preporuke:
1
6
124 ponedeljak, 24 jul 2017 22:41
Vukoje
Bojane ja samo tvrdim da bi Albanci da se vrate u politički sistem Srbije a time i u Narodnu Skupštinu u onoj snazi i broju koliko ih ima na Kosovu i Metohiji pravili velike političke probleme i poticali i druge nacionalne manjine da traže veća nacionalna prava za sebe.
Preporuke:
1
8
125 ponedeljak, 24 jul 2017 22:49
...
Kosovo nije nikada izgubljeno!

Bondstil provizorijum ne priznaje ni PET zemalja EU!

Nema mesta malodusnosti usled hiljadu puta ponovljene lazi!
Preporuke:
9
0
126 ponedeljak, 24 jul 2017 22:57
Jan
Kajete li se što ste glasali za SNS 2012. godine?
Preporuke:
8
1
127 ponedeljak, 24 jul 2017 23:21
Student
Budite iskreni prema sebi.

Ako biste vi morali da lično podnesete neku žrtvu da bi se Kosovo vratilo Srbiji, znam da biste gotovo svi koji se sada jedite zaćutali i odustali.

Ko se od vas preselio na Kosovo da poveća broj Srba tamo i pomogne tamošnjoj zajednici? Niko. Većina vas komentariše iz Beograda, Novog Sada, Kragujevca i Niša.

Ko se od vas organizovao da napravi Kosovski fond u koji će patriote dobrovoljno uplaćivati deo mesečnih prihoda, recimo 10 ili 20%, pa da se iz tog fonda finansiraju akcije koje bi svetu predočile srpsku stranu kosovske priče, gradnja srpskih naseobina dole ili pomoć Srbima da imaju što više dece? Niko.

Nečinjenjem se može pokazati isto koliko i činjenjem, bez obzira na to šta vam je na jeziku. Što rekoše naši stari, ne treba da se gleda šta ko priča, već šta radi.
Preporuke:
5
19

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner